Bad days are good days!

Helt världelös dag på jobbet idag! Dålig stämning och inte jättebra resultat, men i alla fall ett ansträngande!
Tog åt mig allt från igår, har klått upp mig ett visst antal gånger eftersom att jag gjorde fel då!
Men idag vet jag inte vad som gick fel faktiskt.. Så bestämde mig för att det inte var värt att klå upp sig idag, fast det gör jag ändå! Tar åt mig för lätt av negativa arbetsrelaterade situationer... Come on, just let it go!

Grubblare
Analytiker
Skeptiker

Prestationsstyrd
Känslostyrd
Sympatistyrd
Empatistyrd

Temperamentsfull



Ibland undrar jag hur andra tänker, jag menar, vad är det rätta? Konstruktivtitet eller destruktivitet? Jag vet vad jag tycker i alla fall och ganska säker på vad 99% av oss tycker, men ändå är det ju en väldigt hög utfallssiffra som gör tvärtemot det som alla egentligen anser. Bakvända bakåtsträvare. Ta folk för vad dom är eller vänd klacken och dra, dom kommer aldrig att ändra på sig bara för att någon anna vill det, de gör dom när det passar dom, om det passar.
End of discussion


Har vart i stallet idag och ridit och pysslat med pållen :)! Idag gick det riktigt bra faktist, med tanke på att jag verkligen inte är någon dressyrmänniska utan snarare en fastspänd hösäck på ett konstverk! Så kan inte säga annat än att jag i alla fall är så jäääääävla nöjd med utgången av det hela.
Lösgjord från början, spänd några minuter i mitten och fullkomligt lösgjord i slutet! Ett fantastiskt framsteg från min sida i alla fall, såklart med den bästa lärarens hjälp. Alltså hästen! :)!

Men jag saknar min ponny så otroligt mkt, jag vill att du kommer tillbaka till mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0