2011-01-08


Free Fallin med John Mayer at the nokia theatre I think!



Det som gör den här låten med John Mayer så unik är att den får mig att känna!

Musik överhuvudtaget tar mig till en annan nivå än vad jag är vanligtvis på! Jag älskar musik! Hur skulle livet fungera utan det egentligen! Låter väldigt ovanligt att säga det, men jag tror fler än jag känner så.
Musiken för mig har sådan fruktansvärt stor betydelse i mitt liv, i min vardag och alltid.

En sång kan förändra min dag, förändra mitt humör från punkt ett till två utan att någon hinner blinka.
Då kanske man förstår vilken otroligt viktig faktor det är i min vardag.


Btw, ursäkten godtas, men jag är inte säker på om jag är redo att förlåta dig, eller om jag någonsin kommer att bli det helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0