2010-01-04

En helt vanlig måndag, med helt vanliga vardags sysslor!

Har upptäckt hur mkt jag egentligen tycker om verkligheten, vanliga vardagen utan allt spejsat!
Har haft en superdag, fast egentligen har inget "speciellt" hänt.

Började med att kliva upp klockan 13! Japp, tro det eller ej, men JAG är LEDIG!

Åkte till stallet först, red och pysslade med lite grejjor där,
Gick till Ica efter stallet direkt med Madde, handlade mat och grejjor och vi gjorde i ordning brakmiddag! SÅ jävla gott var det.
Spelade spel och kollade på one tree hill! :)
Helt vanlig vardag, jävligt skönt faktiskt! Jag gillar vanliga vardagar!


Har pratat med Lindha nu om tavlan jag vill att hon ska måla åt mig och hon kunde kanske göra det :D!
Så jävla lycklig skulle jag vara då, den kommer bli toppenbraperfekt!!
Jag hoppas verkligen att hon kan göra den :)!

Nu ska jag sovam så godnatt och sov gött!
xoxo!


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad ska hon måla för tavla? :)

2011-01-15 @ 08:37:17
URL: http://[email protected]
Postat av: Moosing

På en person i min favoritgrupp eller hela gruppen :) Den kommer bli fantastikt snygg :)

2011-01-16 @ 00:32:09
URL: http://moosing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0