Drömmaren

Egentligen så är livet så himla mycket bättre nu än vad det varit dom senaste tre åren! Jag trivs allmänt med min situation som den är, men samtidigt drömmer jag om att bli tagen till en plats jag aldrig sett förut och leva nästan ett sagolikt liv.

Ett stort, gammalt, snyggt hus som påminner om hur en saga kan se ut för verkligheten.
En gård stor gård som ska vara fruktansvärt naturskön och bildskön för ögat.
Ett stall med fyra hästar som lever ett liv snäppet högre.
Stora hagar med varierad mark och spänning.
Fyra hundar, som lever sitt liv snäppet högre.
En lång väg in till gården omringad av träd.
Grusgång runt huset.
En man, en familj, en kärlek, en lycka, en glädje, en harmoni, en framgång, en annan dimension!

Låter verkligen som om det är omöjligt, men det är det inte, vill man så kan man.
Det lättaste vore om man kunde välja en film som man fick hoppa in i och bara hänga med svängen.
Men det kan man inte.

Det gäller att hitta rätt, sen hur verkligheten ser ut kring det kommer ändå aldrig spela någon roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0