Ny design!

Äntligen ska jag lägga min tid och energi på en ny design!
Har bloggat alldeles för lite för mitt eget bästa just nu!
Tips och idéer från alla som har erfarenhet uppskattas :)




Men som sagt, 24h/dygn är alldeles för lite tid för att man ska kunna ha tid till "Bagatellerna".




Idag är det exakt 4 veckor sedan mitt hjärta lämnade mig, jag vet att det var rätt, hade inte vart värt att låta henne lida, inte för en sekund!! Världens vackraste varelse, helt oersätterlig!
Men någon dag ska ju livet gå vidare också, även om tiden i min värld har tillfällgt stannat!

               




                    To the world, you might be one person, but to one person you might be the world!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0