Stallmys!

Hej hopp!

Nyss vart ute i stallet och tagit hand om ponnyn, som åter igen blivit lämnad ensam inne i stallet och helt hysterisk var hon när man kom dit :S!
Kan man verkligen kalla sig själv djurvän när man medvetet utsätter dom för det som är som mest jobbigt för dom?
Enligt mig? Nej!



Såhär fin är hon fortfarande! Utan henne vet jag inte vad jag hade tagit mig till!
Kan inte förstå hur djuren kan ge en så mycket glädje! Varje gång man är i stallet så är det som om man startar om motorerna! Dom blir så lätt glada, lite uppmärksamhet och dom är lyckligast i världen ungefär! Djuren är verkligen bra för hjärta och själ! Varje dag som jag åker dit oavsett om jag är på bra eller dåligt humör, så är jag alltid på ännu bättre och gladare humör när jag åker därifrån! Denna dam kommer nog få stanna hos mig livet ut!




Världens bästa hjärta! Älskar dig min finaste fyrbenting! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0