2010-06-15

Jobbade som vanligt idag, enda skillnaden var att jag tog ut en komptimme idag så jag fick sluta en timme tidigare!
Kändes välbehövligt med tanke på att den här dagen kändes väldigt dryg, lång och allmänt jobbig!



Som de flesta vet har jag ett mål på att gå ner åtminstone 10 kilo nu under sommaren!
Så det är väl lika bra att beta av det målet så snart som möjligt så det bara är att fortsätta livet utan massa "måsten" =).

Föregående vecka så gick jag ned circus 2 kilo! Well here we can se some progress, aiight!! =).
Den här veckan ligger mitt mål på 1,5 kilo. Så peppa peppa!! Det här ska banne mig genomföras också!

Idag har jag varit duktigt och tagit mig ut och promenerat/joggat i 40 minuter och sen jobbat med magen och ryggen! Nu jäklar är man igång, dags att bli schnygg igen då! =)





 Efter en hel dag med jobb, stall, träning och total utmattning tänkte jag duscha och sova!
GNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0