Sjuk och fruktansvärt arg!

Hej hej "kära dagbok"! höhö;).

Nu har jag varit hemma och vart sjuk enda sedan måndag eftermiddag, är så jävla trött på det här! Jag vill jobba, jag vill vara överallt förutom hemma och sjuk! Jävla skit!
Har jätteont i halsen och halsmandlarna är svullna som plommon, står rätt ut i svalget! Har köpt nåt sånt där gurgla-tjoffsan för att det tydligen ska vara effektivt!

Var hos distriktan idag och tog prover för halsfluss, tack och lov så var det inte det.
Svaret jag fick var! Du har nåt virus bara och det behandlas inte! Så jag kan lika gärna gå och vara sjuk, fast jag är frisk en vecka till bara för att halsen ställer till det!


Tro det eller ej! Jag saknar att jobba! Jag klarar inte av att vara "ledig" såhär länge utan att ha något att göra. Så jag måste bli frisk (helst igår men,) tills på söndag!

Nu ska pappa mata mig, så jag måste dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0