What if I say I'm not like the others!


Your the pretender!
Jag skulle härmed be vissa människor att fara och flyga fullkomligt åt nåt håll som inte är åt mitt håll.
Jag är så fruktansvärt trött på att vara den som folk ska ta för givet. Jag gör vad jag kan, men kan inte finnas där så fort man drar mig i armen!

Det spelar ingen roll vad man gör, det är ändå fel! Det spelar ingen roll vad man säger, för folk tolkar det ändå som dom själva vill oavsett om jag håller käften eller om jag talar ut..
Det går i alla fall inte att spela på mitt samvete i det här fallet, jag sympatiserar inte längre. Usch! Att folk är så grönjävligt egoistiska att dom tror att jag kan länka det dom önskar genom mig själv.
Ta tag i saker och gör något själv, jag orkar inte. Jag finns där, men du har ett eget ansvar över dig själv.
Ta det.
Jag vet inte vad jag kan göra, jag blir själv förvirrad!



Kommentarer
Postat av: -.-

what if i say. you're not like the others!

2010-01-30 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0