TraNsitIon?

Kluven var ordet. Känner att jag inte bidragit med särskilt positiv energi på senaste tiden. Känns också som om jag själsmässigt inte riktigt är med. Tror min själ rymt iväg ett tag. Hjärnan består utav, bomull, sirap, knäck, aa you name it?...
Gillar inte riktigt det här stadiet, brukar vara väldigt positiv och lättroad. Även om jag gillar att låta lite mer kaxig och (som man kallar det), retsamt realistisk (än vad jag egentligen är) i hopp om att kanske överväldiga en förväntning, eller flertalet. Vilket å andra sidan leder till roliga och kraftgivande reaktioner för dom flesta.

Jag ska vara helt ärlig och säga att det snurrar så mycket tankar i mitt huvud just nu, att jag knappt känner mig mentalt närvarande. Dessutom glömmer jag bort typ 50% av allt som jag ska göra. Inte bra.


Förresten så tror jag att elaka bortfall och Nej flikar skulle göra mig lite gott. Då kanske man kunde skriva i ett ärligt Nej tack i vissa av fallen i alla fall? 
Typ.
"Nej, är för dum för att förstå, jag vet inte ens hur man är trevlig"
"Nej, har löjliga principer, som ursäkt för att inte behöva engagera mig i något annat än mig själv, mitt och jag".
"Nej, Jag är otroligt snål och tycker att alla barn ska vara slavar, så växte jag upp"
"Nej, Jag hatar barn, Jag tycker barn ska vara tjocka, sitta vid datorn och inte orka gå ut, då slipper jag se dom"
"Nej, Jag är en ganska elak människa, att hjälpa andra är en god sak, det låter hur stört som helst"

Äsch, det är bara jag som är bitter för jag gjorde ett sjukt dåligt jobb idag, inte avsiktligt dock.




Do I really know what's worth fighting for.
When I know it's not worth dying for.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0