The planet earth turns...


Jag tror jag har hittat lösningar på en del problem som jag haft STORA problem att lösa. Den här veckan har varit den pissigaste veckan på väldigt länge.
Jag har inte svårt att uttrycka mig, jag har inte svårt att prata, jag har inte svårt att formulera mig, jag har inte svårt att erkänna det. Men jag har svårt att dela med mig ibland.

Finns det något ni kan göra?, Finns det något ni kan säga?, Finns det något ni kan tillföra?, Finns det något att lyssna på?, Finns det en axel att låna ut?... Bästa vänner?


Svårt att säga att jag hellre skulle vara vaken när jag väl sover, mina drömmar känns bisarra.



Jag tror att en människas 100% nivå kan förändras beroende på humör, trötthet, pigghet, glädje, ilska, sorg, surhet, lycka. Vanligt är det ju att prestera 100%, men 100% är inte alltid det bästa resultatet.
Exempel: Det finns ju alltid någon som slår världsrekord, men den personen som tagit världsrekord har ju gjort det bästa resultatet, och det bästa resultatet är ju inte alltid världsrekord inte ens för den som tog det, men den presterar fortfarande 100% även om 100%inte alltid är det bästa eller det normala. Men 100% oavsett nivå skapar fortfarande ett resultat. Resultatet är prestationen.

Jag ska nog.. chilla nu.
Ska träffa Mattias snart sen Madde.
Hörs, Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0