Nystartad omstart.

There goes my here, watch him as he go!


Drifting as a loner, thinking, focusing and changing.
I need a change, I've got to be the change.

Jag har bestämt mig.
Från och med idag ska jag släppa allt och gå vidare, inte tänka, inte känna och inte göra. Från och med idag, lämnar jag alla saker bakom mig som inte kommer att följa med mig i framtiden. Nu släpper jag allt, lever mitt liv och bara är. Jag packar ner det och lämnar det för att aldrig mer öppna upp det igen.
Gå vidare bara, det ska väl i huvudsak inte vara så svårt, i guess.


When the end is close and real love tears apart
It leaves behind a thousand pieces from a broken heart!
As we leave it at that special place
We know that our love had a really pretty face
Knowing that the love is too strong to fade away
Wondering why we didn't stay
When the end is close and real love tears apart
It leavs behind a thousand pieces from a broken heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0