Here I go again on my own

Here I go again on my own
going down the only road I've ever known
Like a drifter I was born to walk alone



Känner mig så fruktansvärt illa till mods och bitter idag, har nog haft sämre dagar, eller snarare jag vet att jag har haft sämre dagar. Men just i dag så var det verkligen bemärkningsvärt. Varför då?

Jag är så otroligt trött på vissa folk att jag kan spy blod. VAD ÄR PROBLEMET? Prata ut eller var helt tyst.

Fint folk kommer alltid sent??.. Det måste ju innebära att fult folk kommer alltid först? eller?
Grannen har fått nå spasmer ryck i fötterna!

Cos I know what it means
To walk along the lonely street of dreams


Go'natt

FRIE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0