FOAD

Tyda.se? Kanske en av de bästa sidorna på nätet. Det enda jag saknar med tyda.se är att jag inte kan söka efter hur folk menar med vissa beteenden eller kroppsspråk, även om det ska tala för sig självt!
Jag vill att dom ska sätta dit den funktionen, då lovar jag att jag betalar för att kunna utnyttja tjänsten.

Snart ska jag dra i mig en pizza, eller något annat smarrens, har inte bestämt mig riktigt! Men något fett och något gott ska det vara i alla fall..

Matkällan är Sandvikens bästa pizzabagare för er som inte vet, men sjukt gott. Gå dit och ät. Helt underbar mat där. I alla fall, pizzan, pastan och sushin.
Det liggar på samma gata som Jensas.

Nu måste jag dra, vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0