Atlet?

God morgon och hej hopp!

Snart bär det av till alborgen, sorgligt nog känner jag hur tidsoptimisten har övertaget idag. Vi ska åka om en halvtimme och jag sitter i sovoutfiten, möjligen amrikanare hos Andy N och ska hem till mig och byta kläder. Känns inte sådär helt okej att hoppa omkring i jeans och virkad tröja. Ska ha på mig mina ATLETkläder. Tjejerna mot killarna, fångarna på fortet. Det är blodigt allvar på liv och död. Vi ska vinna! Punkt slut

"den glider in".

Sen bär det av hemåt och då kanske, men bara kanske jag ska fortsätta att kolla på tre kronor:). hahaha.
Är inne på säsong 4 nu. Asförbannad över att bimbo dog, snacka om att förstöra en del av serien va! Minns att jag kollade på det när jag var liten och nu var det dags att nostalgiskt ta fram serien igen tycker jag:).

För övrigt.
4 veckor och fem dagar, sug min blårandiga, ni som inte trodde att jag skulle klara det:).
Moahahaha.

Näj men va faan, klockan är tio över elva, dags att kila!!

Hooj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0