40 timmar, no sleep!

Enough is enough..
Mitt favorit ord! Kalabafackinglik eller, Egentligen!

Jag har inte sovit en enda blund på 40 timmar. Min blick fäster på en punkt och kan stirra på samma punkt hur länge som helst om inte någon avbryter detta stirrande vilket tyder på att jag har för mycket sirap i huvudet.
Hela den här dagen har varit kalabafackinglik och total catastrophe.

Har en enkel teori här!
Man brukar ju ofta säga att man är för trött för att orka någonting. Inte orka är en ursäkt att slippa undan mycket.
Men klaga, det orkar man hur trött man än är. Klagar man så är man irriterad eller sur över något och det är väl verkligen något som stjäl en massa energi. Så man kan ju fundera på varför man är så trött hela tiden?

"Logik" Man blir trött och seg av att klaga!?

Men det är faktiskt sant, jag är fruktansvärt trött och orkar inte blogga något mer idag. Upptäckte förutom "klagomåls-teorin" så blir man faktiskt trött av att inte sova på 40 timmar också. Så jag är jättetrött! + och + ökar det hela. Typiskt.



Ge mig en björnakram, det behöver alla någon gång! Tack!
Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0