Förvånansvärt oförvånad!

Jag hatar att hamna mittemellan två personer där man inte vet vem som ljuger eller vem som pratar sanning. Jag orkar heller inte lyssna på allt jävla skitsnack som går runt här!

1. Har någon av er något skit att säga om nånting, kom för fan inte till mig för jag orkar inte lyssna på rent skitsnack!

2. Är det någon av er som känner att ni vill ljuga och hitta på en historia om något för att skydda er själva eller förstöra eller överhuvudtaget om det bara rent ut sagt är en hobby, så kom för fan inte till mig för jag orkar inte med lögnare och falska jävlar! Håll er så jävla långt borta ni bara kan!

3. Är det någon av er som helt enkelt är genuint svinaktiga, elaka och njuter av att trycka ner andra. Kom för fan inte till mig för jag orkar inte ta åt mig av vad ni översittare har att säga till mig, eftersom att det enda ni gör hela tiden är att ljuga och vara elaka för att ni ska må bättre av att någon eventuellt kunde må lite sämre än vad ni gör!!


Är det någon som känner sig träffad på någon av dom här tre överstånde punkter så ska jag vara extra tydlig igen! Håll er så långt borta från mig som ni bara kan om ni inte klarar av att vara ärliga, trevliga och lojala!


Kom inte till mig, prata inte med mig, ha ingenting att göra med mig eller mina vänner!
För VI förtjänar bättre än så!¨

Idag är jag en angrybitch och på riktigt dåligt humör!

Tack och hej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0