2009-05-03

Har just köpt säsong fem av O.T.H så jag tänkte ligga och nörda det i kväll hela kvällen:). SJÄLVMYS =).

insåg något idag, från gårdagen, att det är dags att fånga varje ögonblick, och ta med sig det som en lärdom till framtiden.

Att drömma, att ha tro på något och att fantisera gör oss bara starkare, mer individuella, one of a kind.
Jag vet inte riktigt hur jag ska ta ställning till det, men om jag bara tror på det så kanske det händer.
Om jag bara drömmer om det, kanske det slår in.
Om jag bara fantiserar om det och skapar min vision av det, kanske jag själv kan se till att det blir av.

Delar av mitt förflutna är en del saker som jag saknar men inte önskar tillbaka, delar av min personliga bakgrund som jag vill ska komma åter igen, men inget jag egentligen längtar efter.

Saker måste bara få flöda förbi.
Kanske har jag förlorat det som jag en gång hade helt, som jag en gång hade halvt, eller som jag en gång aldrig haft.
Jag saknar, Jag längtar, Jag älskar, men jag är inte felfri.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0