2009-03-31

Blir så trött på all skit!
Nej nu ska jag sluta tänka på all skit, köra mitt race, finnas där för mina vänner, vara glad och må bra igen och vara den glada, snälla, trevliga människan som jag brukar vara! Skitsaker ska inte längre få stå ivägen för mig.
Jag hoppas dessutom att VI hittar tillbaka till varandra, du och jag. Jag hoppas det blir så. Mitt mål är det.
Men samarbete krävs på den fronten.

Mamma fyller år idag också, mycket värt att anteckna och lägga på minnet. Har ingen aning om vad jag ska ge henne för skoj.
TIPS? ge mig lite tips så blir det nog bra ska ni se:D.

Har träffat AndyN idag, vilket var otroligt mysigt och trevligt, kanske inte själva iskalla pimplingen, men att få vara med honom värmer mig i hjärtat, hoppas det håller i sig nu bara.

Förutom det så ska jag försöka sova nu, peppa peppa ta i trä och börja inse att allting inte är DITT problem, utan Ta vara på det som är för dig och skit i resten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0