2009-03-31

Ja nu började saker att klarna på en del ställen i alla fall.
Skönt att rensa luften och jag hoppas och tror att det kommer att vara lugnt nu i alla fall, jag hoppas på det.
Uppskattar när människor är ärlig och vågar stå för vad de, tror tycker och tänker. Gillar när människor har sånt Go i sig.
Det underlättade allt kan jag säga med glädje:)

Känns för övrigt bättre med Andy.N också! Jag hoppas vi är på väg åt rätt håll nu, hoppas även att det håller i sig.
Peppa peppa ta i trä!

Funderar på om jag ska ta en riktigt lång varm och skön dusch, eller om jag ska strunta i det och lägga mig och sova på en gång. :)


Men men, skriver väl kanske senare dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0