2009-03-31

Grattis Mamma på födelsedagen!
Mamma fyller år idag och det känns lite tråkigt att jag inte kan vara hemma och gratta henne! Så jag passar på att blogga det i stället och visar hela världen att min Mamma fyller istället=).

Idag har jag varit i skolan och varit ambitiös och pluggat:). Men ska väl på lektion till kvart över två, har Historia!
Annars då, så är saker och ting helt OK idag.
Har dessutom bestämt mig att jag ska gå ner 9 kilo tills i sommar. Det är en tanke som jag bara måste uppfylla, skulle kännas så jävla skönt=).
Blev ännu mer taggad när jag var hemma hos Stuart och vägde mig, insåg att jag gått ner två kilo på två veckor, så det är bara att hålla i sig nu då.
Ska väl dessutom ta till mig friskis&svettis Matildas råd antar jag så jag för en gångs skull kan ha en relativt snygg sommarkropp. Hoppas det löser sig.
Från och med idag har jag godisförbud i två månader+att jag ska käka massa frukt och dricka massa fruktdrinkar så jag får i mig energi och näring.
Inget mer fetmat, läsk, godis eller dåliga intag(förutom cigg&Kaffe) på två månader. PEPPA PEPPA TA I TRÄ!

Jaa, men vi höres senare
tjing:)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du ska få mitt lösenord sen iaf :) Men hälsa din mamma grattis från mig o härligt att du ska börja träna, man mår ju la mkt bättre av de! Lite löjligt att jag skriver nu för jag tänkte ringa dig... NU! hihi, puss

2009-03-31 @ 14:06:51
URL: http://jennaaa.blogg.se/
Postat av: fel

hälsa mami gratti

2009-03-31 @ 21:09:15
URL: http://queenisdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0