2009-03-28

Sitter och är hundvakt nu!
Men har inte direkt en bra dag idag, kan bero delvis på hästen och delvis på AndyN.
Fick ju höra en hel del saker under veckan som inte var så kul, bl.a igår.
Men har ju nått gränsen snart av hur mycket man kan ta utav det. Sitter inte direkt och tittar på, säger ju självklart ifrån, men det får man ju inte göra. Det är ju inte bara en som kan lösa problem när man är två om det, så då krävs det ju en del sammarbete.
Men men, alla tjafsar någon gång.

Tråkiga nyheter om hästen också:'(. Är hyperorolig och vet inte vart jag ska ta vägen. När det väl är något som jävlas då ska allting jävlas på en och samma gång? kan det inte räcka med en sak i taget, eller kan inte allting bara gå bra hela tiden? För när det går bra, går ju allting bra istället och det vill jag se lite oftare utav, helst endast det!

Så jag ska väl fortsätta vanka av och an tills vidare information dyker upp!
Jag är trött och slut, jag orkar inte ta mer från det! Så min energi kommer att läggas på saker som är värt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0