2009-03-25

Idag är det den efterlängtade löningsdagen, och alkoholhandlardagen och öldrickardagen. En ovanligt trevlig dag i månaden! Azzzuuum.

Det var hur länge sen som helst nu som jag var med, bokstavligt med och festade här nu. Ska bli riktigt mys.
Solen skiner idag, vilket uppskattas enormt mycket, det enda jag saknar nu är värmen.

Jag vill sitta på en filt, i Bikini, Grilla en saftig köttbit och ha potatissallad till, Öppna en iskall bärs i 25 graders sol! Jag vill det och jag vill det NU!
GIVE ME SUMMER!
Shit vad jag längtar, inte bara till värmen, utan när sommaren anländer är jag äntligen klar med skolan! Då påbörjar det en ny fas i mitt liv och den börjar tillsammans med sommaren! Ja vad mer kan jag säga, ge mig sommar och sol på stört, för då är det över, och jag kan få sitta på min filt, med min grillade köttbit och min iskalla öl och 25 graders solljusvärme.

Wounderbaum!
Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0