2009-03-18

Har vart och kollat på ThaiLisas spelning, sjukt bra=). Fan vilken utveckling! Bra senast jag såg och sjukt mkt bättre idag, nya sångaren hade en helt amazing voice. Han skulle få sjunga för mig varje dag om han ville haha:D. Nej men seriöst så var det king..

Jag hoppas att jag en dag kan spela så bra som dom gjorde idag.

I alla fall just nu sitter jag här och vet inte hur jag ska kunna fördriva tiden fram till kvällen, känns som att det blir till och sitta här. I Bolle finns inte så fruktansvärt mkt att göra, och inte särskilt stor yta att röra sig på.
Maria var sugen på att gå ut och festa, men jag käkar ju medicin+att mitt legg är borta+ att jag är pank. Det är bara inte meningen att jag skulle få gå ut och festa idag. Sjukt tråkigt, behövde nog gå ut och ta mig ett par 10 shots och lite bärs!

Imorgon är det hemgång i alla fall:D
Någon som vill leka med mig i helgen?
Har inte direkt jättestora planer så nu vill jag skapa några! Haha


Jaa, men i vilket fall som helst, bloggar kanske lite senare ikväll, men det återstår väl att se=)



Later on all hoe's and bro's

Kommentarer
Postat av: feli

AH JAG ÄR FAN PÅ ! visst jag missar moto, detektivbyrån & bob hund. MEN p&l lockar ju såp mycket mer, dessutom är de mycket närmare. DETTA MÅSTE VI TALAS VID OM!

2009-03-18 @ 19:29:28
URL: http://queenisdead.blogg.se/
Postat av: Stuart

Jag vill leka med dig! :D

2009-03-18 @ 19:50:57
Postat av: Moosing

Stuart:D we could play if u like to!:D

2009-03-18 @ 20:40:11
URL: http://moosing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0