2009-03-17

Idag är det tisdag vilket innebär skola.
Sitter uppe med kristian och han tjockar i sig en macka, medans jag själv sitter vid spisen röker en morgon cigg och skriver blogg, jaja, jag vet, tjejer är speciella vi kan göra flera saker samtidigt;)!.  En brist jag märkt hos killar att det klarar dom verkligen inte av;) haha.

Vaknade supertidigt idag, (åtta), och kunde verkligen inte somna om, fattar inte hur jag kan vakna så tidigt numera, men det gör jag bara om jag inte har väckarklockan på, är den på så vaknar jag definitivt inte.
Min kropp fungerar lite konstigt.


Jag måste börja planlägga och strukturera mina dagar, som det är nu är det så fruktansvärt osynkroniserade tider och dryga! Har ju lite planer som jag vill genomföra till sommaren. Har dock börjat hos en sångpedagog redan=).
Mitt största mål fram till sommaren är att gå ner i vikt och få en finare badstrandskropp, det skulle ju vara toppen! :D
Jeeesees vad det skulle tagga till mig.

Jaja, nu ska jag fortsätta min morgon tillsammans med krillster, med antingen en fläktis eller balle! :)

So long, later on all hoe's and bro's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0