2009-03-17

Jag vet inte vad jag ska göra, är riktigt ledsen just nu, skulle behöva en trygg axel att luta mig mot.
Är hur förvirrad som helst, vet inte vart jag ska ta vägen.
Har ju valt det själv, inte satt stopp för det önskar att jag gjorde det från början. Men man kan väl ångra sig?
Känns inte som att ärlighet är något som finns i vissa personers värld.
Men i min värld regerar ärligheten mest av allt. Sjukt viktigt.
Önskar ibland att saker såg annorlunda ut, eller åtminstone att jag var kapabel till att ändra dom till det bättre. Men i vissa fall går det verkligen inte.
Det går ju inte att prata om det, även om jag försöker så blir jag bara rejectad.
Jag vill bara få reda på vad som händer, vart riktingen headar åt?
Orkar verkligen inte, fast gör det i alla fall. Önskar att jag befann mig någon annanstans, någonstans,
where harm cannot find, the girl who went but stayed.

En trygg axel är allt som behövs just nu! En trygg axel...

Tragiskt? Ja
Patetiskt? Kanske
Orimligt? Nej

                                                                                                         

Later on all hoe's and bro's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0