2009-03-16

Har äntligen hittat ännu ett band som jag insett att jag gillar!
Gjorde inte det så mycket innan, men nu är jag helt frälst i dom!



Sjukt bra måste jag bara påpeka!
Dom har spelning i maj, nån som är sugen att fara till gbg och gå på koncer? ;)




Har bara tagit det lugn i helgen och jobbat både lördag och söndag! Fick i hop 15 timmar och en helt okej lön:)
Träffade Andy N igår och i lördags en sväng, skönt att resan gick bra för honom och att han kom hem hel och hållen=).
Medans alla andra var ute på krogen och roade sig, jaja skönt att ha ett par vita veckor nu. Dock tack vare pencillinen, fick lov att börja äta pencillin nu för brännsåret eftersom att det tar så lång tid innan det läker. Skitsår! Men men...

Idag ska man väl träffa Madde och gå ut o fika en sväng och senare ikväll headar jag tillbaka mot skolan igen. Sjukt tråkigt, men man måste hålla igång nu, det är inte långt kvar! Det närmar sig mot slutproven, och tro mig, det känns i hela kroppen, hela kroppen är full av adrenalin som ska motivera den där pluggningen. Jaa ser fram emot slutet i alla fall, ska bli grymt skönt att få flytta hem!

Ska försöka träffa Maria någon dag också, så kanske vi hinner leka lite, det var ett tag sen vi hade tid till att göra något riktigt kul. Det är ju mycket som ska göras nu så tyvärr räcker inte tiden till att göra så mycket roligt!
None
Maria och Jag på 60/70, det är fan riktigt kul med tema fester, håller redan på att planerar 20-årsfesten=)

Jaa, nu har jag inte tid att sitta här längre!
So long&later on all hoe's and bro's


Kommentarer
Postat av: feli

söta lilla, haka på mig till emmaboda i sommar !!

2009-03-16 @ 18:57:30
URL: http://queenisdead.blogg.se/
Postat av: Stuart

JAG VILL ÅKA OCH SE DEAD BY APRIL MED DIG JU!!!!

2009-03-16 @ 20:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0