2009-03-10

Barnsliga människa!
Jag orkar inte bry mig, helt allvarligt, bli sur för världens minsta grejj. Men aja, alla är vi olika, men sura i fred får du göra för jag tänker då inte sura med dig i alla fall.

Jaja, från det till något annat.
Har börjat skrivit och komponerat lite nytt nu, känns så skönt att äntligen hittat en hobby där jag faktiskt kan koppla bort allt och bara sitta i min drömvärld och drömma mig genom livet. Se saker i djupare perspektiv och i olika aspekter.
Jag drömmer mig bort och glömmer allt för en stund, bara njuter av tillfället. Drömmer och drömmer, jag tror jag är en drömmare. A dreamer who dreams of a better place, a dreamer who dreams of a certain way.

Fem saker som influerar mig

1. Lyrics
2. Melodier
3. Poems
4. Drömmar
5. Leva fritt

Jag älskar poems, jag älskar lyrics, jag älskar melodier, jag älskar drömmar, jag älskar att leva fritt. Om alla dessa fem saker finns i mitt liv, älskar jag livet mer än någonsin. Det finns inget som når fram till mig mer än dessa fem faktorer.
Det får mig att tänka till och det vidgar definitivt mina vyer. Om inte annat så utvecklas jag genom det. När jag väl börjar vill jag bara ha mer, mer och mer. Törstar efter det. Det här är fem saker som kommer att finnas i mitt liv i resten av mitt liv.



Always a dreamer in a dreamers mind


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0