2009-03-09

Har precis kommit från skolan och inser nu hur brått det är med en del uppgifter, tänkte att jag i alla fall skulle hinna slänga i mig något, kommer att vara totalt socialt isolerad idag känns det som!

Tänk framåt, snart klar!
Gick med några av teatervännerna i korridoren idag och som av en händelse insåg vi, fuck this is screwed up.
I will quote this: LET'S FAIL THEATRE!
Men å andra sidan, no do not let's! I is not very bright today, can feel the sort of foam in my head just prevent me to study!
hsscsshssstupid brain ghosts!


fan pumpa, det är bara att pumpa! PUMPA RÅÅÅÅ

men i alla fall, kvällen ägnas åt Individual dependent project and Practical performance presentation eller nåt.
Ska sitta här i mina uråldriga ludna byxor och min slöa tröja och köra igång!



  
Later on all hoe's and bro's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0