2009-03-07

People sometimes leaves!

Jag misstog mig nog ändå inte, kan knappast tro det. Vad är problemet?
HATAR: FALSKA MÄNNISKOR!

Vad fan har du för problem egentligen? Det är ju något som inte stämmer. Säg som det är i stället för att springa runt och snacka bakom ryggen, eller vad fan du nu håller på med.
Vad det än handlar om så skiter jag fullständigt i det, du förloroar i alla fall, ingen av oss orkar snart bry sig om det.
Du vinner inte på det i alla fall, så lägg av bara.

Seriöst, vissa människor tar ju priset alltså, blir knappast förvånad över något dylikt längre.
Det finns för många falska i denna värld för att du ska kunna förvåna mig eller någon av oss.
Tro mig, du är inte den falske ensam om mina aningar stämmer.
Något är ju gaaeelet alltså!

BTW, nämnde jag att jag fullkomligt avskyr FALSKA MÄNNISKOR SOM DU!?

Later on all hoe's and bro's


Kommentarer
Postat av: Stuart

Vad har hänt? :O

2009-03-07 @ 11:37:06
Postat av: Moosing:

Stuart: Vi tar det en annan dag dude, när vi har lite quality time, men du vet egentligen vad det handlar om! I AM POSITIVE! TOTALLY! Later on bro hales stuart;)

2009-03-07 @ 20:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0