2009-03-04

MICAELA ÄR "BÄST"! ^^ Det skulle jag skriva sa hon! Varför vet jag inte. Min mening med det hela är förmodligen för att hon har en riktigt hemlig mejl, med riktigt hemliga meddelanden med mycket hemliga innehåll, med mycket hemlig information. Micaela heter nog inte ens micaela, så hemlig är hon.

Har dessutom gjort ett test på nätet bara för att jag hade tråkigt och väldigt mycket för mycket fritid en dag. Ett så kallat hjältes test!
Nu kan jag ärligt konstatera att jag är lika tuff som FANTOMEN! Fuck spindelmannen, fuck Batman. Det är fantomen som är coolast, jag är fantomen från och med nu. Allmightymoe goes Fantomen! ^^. Haha

Sitter och funderar när jag ska plugga klart för som det ser ut nu har jag delat upp pluggandet i kvartar, en kvart plugg, en kvart rast, en kvart plugg, en kvart rast. Skitdrygt och jätteonödigt, men wtf, man lever bara en gång så orka ens tänka tanken på att klaga!

Jag har en hemlig plan pågång, en riktigt hemlig plan, tillsammans med en hemlig vän. =) vad det är kommer att komma ut senare, men än sålänge är det ett secret mission! Kan inte säga när det kommer ut vad det handlar om, men det är riktigt hemligt i alla fall=)!

Ha det bra, and fuck you all hoes and bro's^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0