Nyinflyttad och nyarbetad!

Flyttlasset har äntligen gått nu!
Så nu bpr jag mitt ute i skogen med 2,5 mils avstånd tilll närmsta befolkade ställe. Har börjat jobba också. Det är för jävla långa dagar alltså. Tur att det är ett roligt arbete, annars hade jag aldrig stått ut! Trivs jättebra här med själva boendet och jobbet, men saknar mina vänner. Det är lite väl tomt utan er. Men ni får då allt kommma och hälsa på så ofta ni kan.
Så ni vet så kommer jag hem i slutet på September nästa gång, typ!

Stället som jag jobbar på heter Ramsta gård, som är en hästgård och jag jobbar för en tjej Jannica Wadell som startat och som driver företaget. Är här på provmånad till att börja med för att se hur det känns och så. Än sålänge känns det bra
för mig i alla fall.
Stallet är hur fint som helst och lillhuset jag bor i är hur gulligt som helst. Landskapet här nere är jättefint. Så det är ju  nästan bara massa ++++++ poäng på det här stället.

Det som är - är att jag saknar mina vänner otroligt mycket. Det kommer dröja innan man hittar folk häromkring att umgås med eftersom att jag bor mitt ute i skogen. Jobbet är ju inte en dans på roser, det är slitsamt, långa dagar (ibland korta). Men det är så himla roligt att jobba med så det är värt det, + att jag gillar att jobba mer fysiskt med kroppen.

Jaja nu är Andreas här på besök. Vi ska in till Stan och kolla runt lite grann. Roligt att han är här o hälsar på!

Om ni har funderingar på vad för slags företag det är jag jobbar för så gå gärna in på hemsidan
www.jawas.se
Där kan ni läsa om vad det är för något.

See u later alligator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0