Ledig! Fantastiskt skönt!

Onsdag=Ledig dag, i alla fall den här veckan.
Andy N är fortfarande kvar här så vi ska ut på en roadtrip:D. Hur kul som helst. Antar att vi ska fiska lite, sen ska vi in till nyköping och käka på någon trevlig resturang.

Nu har jag äntligen sett Harry Potter-Halvblodsprinsen.
Måste säga att jag gillade den även fast jag blev lite besviken, trean är fortfarande min bästa film.
1. Harry Potter - Fången från azkaban
2. Harry Potter - Fenixorden
3. Harry Potter -
Halvblodsprinsen
Självklart så grät jag också litegrann. Den var ju sorglig även den som de andra filmerna. Är skitnöjd att jag sett den i alla fall.

Stuart, nu har vi många maraton att uppfylla. One tree hill, Harrypotter, Sagan om ringen och Twilight filmerna när de väl kommer helt och hållet. Jag säger bara en sak! EDWARD COLLINS, är den snyggaste karaktären genom tiderna. Min nya kärlek som jag delar med miljoner andra tjejer.
Förlåt Chad Michael Murray. Dig har jag varit trogen länge, jag lovar att du alltid ska vara ettan av snyggaste skådespelaren.

Nu sitter Andreas och gapar efter min uppmärksamhet. Så jag måste väl återgå till honom nu då.
Tjing


Kommentarer
Postat av: Stuart

Pssst.. Han heter Cullen, Moe :P Edward Cullen, inte Collins ^^ Pusss <3

2009-07-22 @ 19:21:26
Postat av: Moe

whateva :D. The still know who I mean:D

2009-07-23 @ 01:23:06
URL: http://moosing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0