Jahapp

Hej, Hallå, Tjo Fräs!

Idag som i tisdag, har jag varit inne i Sthlm och mött lilla mamma, moster, morbror, Micke och Anna. Vi strosade runt lite på stan d.v.s gamla stan, hötorget, djurgården/Grönalund :D och lite överallt faktiskt. Har varit mycket duktig faktist. Fönstershoppade endast men det kliade i fingrarna var man än gick vill jag lova. Introducerade Anna och Morbror för nya INSANE karusellen som är sjukt otäck, äcklig och rolig. Jag tror att dom gillade den faktiskt, dom gick med ett leende därifrån när galna rundan var över =).

Jag är påväg hemöver nu igen, för er som inte visste det. Men det medför ju något gott ialla fall, får äntligen vara runt om mina nära och kära. Jag kände delvis att jag ville åka hem och kände väl av missnöje så jag var förberedd på det. Jag älskar alla hästarna men den här platsen är inte den rätta för mig. Jag hoppas att dem finner sig tillrätta och hittar någon de trivs med.
Det var en stor besvikelse. Vilken fars.

Har inte fått nåt jobb hemöver ännu, så jag har all tid i världen att leka av mig tills dess. Ni mina fränder får uppdraget av mig att säga till när ni är lediga och kan hitta på något kul. Är det något jag behöver nu så är det uppmuntring från eran sida efter allt som varit, inga andra än ni är bättre på det =).

Tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

<3

2009-07-29 @ 02:09:20
URL: http://jennaaa.blogg.se/
Postat av: Micke

Jobbar Måndag, Onsdag och fredag, alla andra dagar kan jag leka med dig :> och ses på lördag!



//Micke

2009-07-29 @ 12:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0