Första gången..

Idag var det första dagen i stallet UTAN Jannica, vilket var lite nervöst. Allting har dock gått bra idag.
Sandra har varit här hela dagen och hjälpt till mycket. Det underlättade otroligt mkt måste jag säga. Tack för det=).
Hon kommer att vara här alla dagarna som Jannica är borta på tävling.
Fick höra lite senare idag att det hade gått bra för henne i alla klasserna hon startat för dagen. Inga problem eller förhinder.

Passade på att se mig om i Nyköping nu medans (C)andyman var här:). Trevlig stad, trivs mkt bättre med omgivningen och med själva stan i jämförelse med Bollnäs. Skönt att vara därifrån.

Har prata med Jennifer idag! Det är ju skönt att ha kompisarna över telefonen än att inte ha dom alls medans man är borta. Så tveka ffs inte på att ringa mig, jag är i behov av socialt sällskap! Har inte varit utan vänner såhär länge på väldigt länge. Jag saknar er allihopa, hela bunten, era jubeliddisar! <3

Emil ringde mig idag också, sjukt oväntat, välidigt efterlängtat och jäkligt kul:). Det var ju flera månader sen. Thanks, for your call dude. Cheer up, drink your beer and keep it up dude.

Imorgon tänkte jag och Sandra snabba oss lite med sysslorna som ska göras för att sen åka in till Nyköping och kolla på fotboll:). Ska bli kul att träffa lite nytt folk.


Jaja, nu ska jag spela lite med Andy, gnatt.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Candyman, hahahahaha!



KÄRLEK!

2009-07-27 @ 11:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0