2009-01-29

Nu ligger man i sängen igen och filosoferar. Får besök i morgon av en viss Jenna=). Ska bli skönt att träffa henne, känns betryggande att ha henne och Maria i närheten.

I morgon är premiären börjar bli sjukt nervös. Det kommer att gå bra, men.. just att det är första gången vi spelar upp dramat officiellt får mina nerver att krypa ur kroppen på mig. ^^. Har hört att man ska ha lite nerver också och det stämmer nog, nerverna gör hela pjäsen, hjälper till att förstärka känslan.

Lördag har vi också spelning, sen är det utgång med tjejerna, lite förfest här först bara. :D!

Nästa vecka kommer Jennie, Maads, och Graaabsen upp hit och då blire party time efter sista spelningen, vare sig vi vill det eller inte blir det en vild kväll! JUBELIDOTER, PAJASER och PAJSARE och jag:)^^ haha. Det ska bli drag, no doubts!

Jaa, men nu ska jag sova och få min skönhetssömn så jag orkar stå på scenen och agera i morgon, hårt liv och upptaget liv att vara mig i bland! Dags att ta på mig agerarrollen nu:) tihi

gonatt allesammans:)

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0