2009-01-26

Idag är det måndag! Börjar 13.00 och slutar säkert inte före 18.00! Vi ska hålla på och repetera teatern! Väldigt roligt måste jag säga att det är! Lite jobbigt ibland, men 90% enbart roligt!

Funderar om jag ska ta och åka till Stockholm eller Östersund efter teaterhelgerna och bara ut på äventyr i min ensamhet! Skulle vara skönt att bara sätta sig på ett tåg och inte veta vart jag ska hoppa av, utan hoppar av när det känns som om jag har åkt klart! Luffa runt lite, över en helg sådär.
Egentligen, Varför inte?

Ska väl skriva klart Emils CV till i kväll eller till i morgon kväll, satt med en trocca och datorn igår och klurade på det där CV:T som ska översättas! Det går framåt, men känns som om man måste vara 100% noggrannare när man hjälper andra med det, den bästa prestationen man kan göra för att inte köra ihop det! Annars känns det kasst!

-HEEY!........ EEY! KAN DU HÅLLA KÄFT!
-DU KAN HÅLLA KÄFT!
haha^^

Funderar på om det här kommer att bli min revolutionsdag! Kanske ska gå och köpa gymkort! Har funderat på det länge, att bara fundera har inte hjälpt mig att tappa de där extra onödiga kilona! Så kanske man ska sätta funderingen i verkligt bruk så det händer något någon gång!

Snygga bikinikroppen tackar jag inte nej till! Då blir det den här bikinin och inte den kroppen, men en betydligt mindre rund kropp dock! haha^^

Kanske den snyggaste! Ooh ja!
Snygga bikinis tackar jag inte heller nej till! Till sommaren är den MIN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0