2009-01-26

Nu ligger jag här och funderar, skulle egentligen ha sovit för två timmar sen! Det blev tydligen inget av med det!
Jag har massa funderingar runt skolan, runt jobb och massa saker!
Har nog ganska svårt att varva ner! Någonstans i bakhuvudet grämer det mig att jag har mycket och göra hela tiden! Det känns som att det är så mycket så att jag hinner glömma bort vad jag ska göra + Pengar, till hyra mat och såvidare. Måste hitta ett nytt jobb snarast, annars slutar det inte så jättebra! I och för i sig är väl inte det några problem, men ska väl försöka att låta bli och jobba under två veckor nu och söka nytt jobb

Vill helst av allt inte jobba med telefonförsäljning om jag inte jobbar på mitt gamla jobb! Jobbar jag däremot på det gamla stället har jag inga problem med det!

Måste ta tag i mig själv lite nu! Skulle kanske behöva någon som kan ta tag i mig och ruska om mig lita så att jag börjar inse att det är dags att klättra uppåt och växa upp lite mera!
Jaja, den dagen kommer väl, tills dess får jag se till att ruska om mig själv lite grann och börja använda den smarta och vuxna delen av mig själv!

Sitter för tillfället och kollar på jobb i Spanien till sommaren, eller ja, inte bara i Spanien utan även i andra europeiska länder, spelar faktiskt ingen större roll, men spanien känns ändå TOP NOCH! Det skulle vara de ultimata!



Sometimes I really miss this girl! I often wonder, where did she go. When will she come back? Is she ever coming back, I really miss her?


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Fin bild! Sluta bara att skriva utropstecken efter varje mening! Det sänder lite fel signaler! Till läsaren! Hehe! ;D

2009-01-27 @ 22:04:55
URL: http://fvestlund.blogg.se/
Postat av: E.Sjöström

när ska jag få rida på din heast egentligen?

2009-01-28 @ 02:59:00
Postat av: Nathers

Vad är det för slags jobb i Spanien då? :D

2009-01-28 @ 18:28:57
Postat av: Anonym

Fredrik: Tack^^ I love it:). Okej ska tänka på det, men det är skönare att använda utropstecken:).



E.Sjöström: Häng med och rid någon dag, om du vågar^^. Först ska vi ta oss igenom utgången nästa helg, får väl se om vi lever efter det! :D haha.



Nathers: Au Pair typ, fast inte till barn utan till hästar^^ :D

2009-01-29 @ 21:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0