2009-01-26

Har nyss kommit hem från teater repet! Det gick bra, och finally kan jag mina lines, som jag iofs skulle kunnat för mer än en månad sen! Haha, bättre sent en aldrig?^^
Citerat från den ultimata tidsoptimisten, JAG!

Glad över att det går framåt i alla fall, förr kändes det som vi tog ett steg framåt och två bakåt, nu känns det som vi tar ett steg bakåt och tre steg framåt! Mycket viktigt påpekande!



Vill passa på att nämna en av mina bästa vänner i bloggen, STUART GREENBURG! Hon är alltid mina stödhjul, en person jag alltid kan prata med, skratta med, beklaga mig till, skämta med, har roligt med, ha tråkigt med och nämnde jag SKRATTA MED? :D
Tack för att du finns! Tkr det är lite synd att du ska fara till Uppsala, men jag antar att du kommer att vara hemma där vi bor nu, ungefär lika mycket som jag!

Jag har konfirmerat mig själv som en del av inredningen i Stuarts nya lägenhet! It's just aaaaazzzzum! Det får hon leva med!

Skönt att vara hemma en stund, känner att jag behöver varva ner lite, springer runt och stressar massvis i smyg!

Time is nothing more than aging, aging is nothing more than experiences, experiences is nothing more than knowledge, knowledge is nothing more than life, life is nothing more than time!
Live in the present, neither the future, nor the past time

The day today is the day you know, the day yesterday you knew, tomorrow you will learn to know!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0