2009-01-24

Jonas nya roliga frågeställning!

J: Hurru, Moosingen där! När du flyttade in till Bollnäs, fick du en blankett då om hur du ville bo?
M:  Huh? Vadå?
J: Jaamen, Fick du hem en blankett med svarsalternativ med vilka människor du ville bo med och så?
M: Nej, det fungerar inte riktigt så, men bra tänkt där!
J: Jamen, det måste du ju ha fått och så stod det, Vill du bo med konstiga människor? SVAR JA! Måste du ha sagt då?
M: Hahaha! Efter det absoluta helhjärtade och varmt välkomnande ni fick? HAHAHAHAHA!

Så jävla kul! Tihi, the fact is att jag kunde nog inte bo med bättre människor från skolan faktiskt! Aslugnt och dessutom har vi inte tjafsat en endaste gång. Underbart måste jag säga!

Sliiuuta nu brat!

För övrigt, hockeyn gick relativt bra, har träningsverk och är helt utmattad! Låg mestadels på magen medans vi spelade, men självklart funkade även det! Det är ju lite av min image att ligga på mage också! haha! Gick inte hem med seger till fullo, men självklart så får man lov att ge lite välgörenhetsmål också, det ska ju bli en match av det hela inte en klar seger! haha^^!

Jaa, Moosing som hockeyspelare=Moosing som streetdancer= marionettdocka
Säkert sjukt underhållande för den som tittar på! Men men, någon lär väl vara den där pajsaren som bjuder liiiite extra på sig själv!


Dock är skrillerna en skill jag har i smyg!

Nej nu ska jag kolla på sex and the city filmen för 25 gången!

Kommentarer
Postat av: kungen

Den där filmen är den sämsta jag någonsin sett, tror dock ja kolla klart på hela. men det jag såg är tid av mitt liv jag aldrig kommer få tillbaka , snacka om meningslöst

2009-01-24 @ 14:05:57
Postat av: moosing

Äsch då! Nu var det mycket negativ energi! Kanoners tidsfördriv, kanoners att somna till=)

2009-01-24 @ 14:38:17
Postat av: Nathers

Haha, fick dem ett varmt bemötande av svältis och lisen då?;D



Kul att det gick bra med hockeyn! Jag är allt bra sugen på att spela lite jag med sen :D

Püss!

2009-01-24 @ 18:36:58
Postat av: Moosing!

Nathers: Haha:) jo det kan man säga^^! Men det var skämt åsido det där! Sjukt kul iaf!



Ja det var superkul, men du får ju vara med ngn gång och spela om du vill:D

2009-01-25 @ 19:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0