2009-01-23

Sitter och väntar på att Jennie ska ringa och åka med henne hem!
Ska nog hälsa på moster också och låna en av hundarna och gå ut och gå en sväng, rensa tankarna lite och fundera på vilket nytt jobb som jag ska söka!



Är taggad på hockeyn vi ska spela idag, inget snack om saken! Haha=)! Vill ni se en stjärna, Seeeee på miiig!

Ska bli kul att hänga med Jennie idag, man har alltid roligt med henne! Hon är verkligen ett glädjerus! Underbar vän, underbar människa, det finns nog ingen som underskattar henne! Det finns inget att underskatta!  Det är en människa som man har riktigt höga tankar om! Tack för att du existerar!

Dagens revy!
1. Göra mig i ordning
2. Vänta på att Jennie ska hämta mig
3. Dricka en kopp kaffe och röka en ciggarett medan jag väntar
4. Åk ut till skogen
5. Hälsa på Moster och Janne
6. Ta en hund och gå på en releasande promenad
7. Gå till Jennie och hugga tag i skridskorna
8. Åka till IP och sätta igång
9. Spela hockey
10. Åka hem med segern i hjärtat
11. Sova

Underhålla mig lite med den här mannen i öronen! Äkta örongodis!


 

None


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Utttttttttgång på iiiiingång!

2009-01-23 @ 15:20:00
URL: http://fvestlund.blogg.se/
Postat av: Moosing!

Whääså??^^ låter som en nice idé, men ska ta det lugnt idag, utgången sker i morgon:)!

2009-01-24 @ 01:55:58
Postat av: whääså

Ge fan i mitt whääså

2010-12-01 @ 19:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0