2009-01-21

Har en halvkonstig skoldag idag

Först börjar man kl. 13.00 med en mattelektion och jag tror att vi ska jobba med antingen derivatan eller probability.
14.00 börjar teatern och det är dags att repetera så då slutar vi väl runt 20.00
En skoldag med tiderna 13.00-20.00 är lite udda, i alla fall på gymnasiet.

Eftersom att man numera är singel, ledig, fri! Så kan man göra vad man vill, vilket ska vara skönt! Vilket till viss mån också är skönt. Någonstans känner jag att jag vill inte kunna göra precis vad jag vill, eller att allt jag gör, gör jag bara för min skull (förutom vänner, of course, snackar om singel/upptagen livet). Jag tror att jag är så van att vara i ett förhållande att jag trivs bäst i ett förhållande också, mer än i ett förhållande enbart med mig själv!
Har en del vänner som håller med, att de trivs också bättre i ett förhållande, än att vara singel. Andra säger motsatsen, dom trivs bättre som singel.
Menar inte att jag ska rusa in i något nytt, för det där reder sig själv med tiden, har aldrig tyckt att det är någon bra idé att hålla på och spana runt, man vet när det dyker upp och det gör det av sig självt!=)

Såhär var det att jag satt och funderade på varför man trivs antingen bättre som singel, eller bättre i ett förhållande?
Jag satt verkligen radade upp pro's and con's med singellivet och förhållande livet.
Det är verkligen mycket pro's med förhållanden, till och med tjafs och bråk (i måttliga mängder), för att man ska kunna utvecklas mer tillsammans,(Dessutom är själv försoningen den bästa delen med tjafs, ni vet vad jag menar;)?) 

Nu kan man dra slutsatsen av att jag är typiska förhållande tjejen!

None

Yesterday is history, tomorrow is a mystery and today is a gift, that is why it is called the present!


Kommentarer
Postat av: Zanna såklart!

whääså, du&freddie igen? :)

2009-01-21 @ 14:58:45
URL: http://zaaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0