2009-01-20

                                                                                            En natt utan sömn
                                                                               En sol utan strålar
                                                                    Regn utan droppar



So very deep!
God I'm good at this!

Verkligen en natt utan sömn, är inte ens trött! Undrar vad det är för speciellt med den här natten! Sitter bara och väntar på att något ska hända! Eftersom att jag har en natt utan sömn, utan trötthet, utan pigghet! Det här gör jag när jag inte kan sova.

 1. Går upp tar en cigg och ett glas juice
 2. Nördar en av mina favoritserier (One tree hill)
 3. Skriver nya låtar
 4. Går upp tar en cigg och ett glas mjölk
 5. Kollar på lite mer one tree hill
 6. Funderar på vad jag ska skriva i bloggen, eftersom att jag ändå inte hade något bättre för mig.
 7. Går upp, tar en cigg och en funderare och ett glas blåbärsdryg
 8. Försöker sova, inser att det är omöjligt och väntar på att något ska hända
 9. Kollar på mera one tree hill
10 Fortsätter skriva mera låttexter
11. Nämnde jag att jag går upp tar en cigg och ett glas.....?


An all two days working progress day:).                                    
Ett smak prov kan ju få infinna sig också


Determined desire change your history to a predicted future

Walls closed in from dust, closed in from distrust

This wound wont turn into a scar, not even with the suture

All I ever wanted was us to adjust
When you like, turn your head when I go by
It was the last time the curtains fell down tonight.


None

So very deep


Kommentarer
Postat av: Kungen

Det är inte bra att röka, tror inte heller det är bra att se one three hill.

2009-01-20 @ 06:23:31
Postat av: Stuart

Jag gillar dom där korten du knäppte tillsammans med Jasmine :) Var har du gömt dom? :P

2009-01-20 @ 10:01:26
Postat av: Moosing

Kungen: Nej röka är inte bra, One tree hill är terapi:). Men röka är gott och känns bra^^! Someday I'll quit it.



Stuart: Thanks:) They are just fab! Jag har dom på msn och på datorn:).

2009-01-20 @ 13:54:33
URL: http://moosing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0