2009-01-19

TEATER!
Har haft en hel teater dag idag, repa, repa, repa, repa. Sex timmar har vi hållt igång så är ju rätt slut i huvudet nu!
Börjar få lite nerver nu, det närmar sig Premiär och jag känner mig fortfarande ur spelet lite! Har inte riktigt fullföljt karaktären till dess ståndpunkt i pjäsen ännu. Ska göra allt i min makt för att hitta de viktigaste karaktärsdragen. Musiken är dock färdig, bevarse oss väl! Nu är det bara agerandet till fullo som är kvar!

Å herregud, nämnde jag att jag börjat fått nerver?
Älskar teatern, det ger mig någon slags kick av att stå på scenen, ingen tvekan om att jag skulle kunna jobba med musik&teater resten av mitt liv. Det är fruktansvärt kul, spännande och enerverande! Alla dessa träningar, all dess text som ska framföra oss och ge oss framförhållningarna vi behöver för att utveckla ett liv.

Så har vi nerverna, stressade tankar! Jaja det är nog precis det jag behöver för att komma igång helhjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0