2009-01-14

Vad skönt det var att åka bort ett tag:)!
Jag har varit i Stockholm över natten.

Vi var där och såg "Allt om min mamma" i teaterformat, JÄTTEBRA! Den ägde helt! Super verkligen och senare på kvällen så träffade jag Malick:), en person jag har saknat! Jättemysig dag helt och hållet!

Jag hittade dessutom nya skor som jag köpte, jag, den ultimata Skofetischaren:) haha.
Vi sov dessutom på ett vandrarhem som dessutom enligt mig var alldeles för fräscht och fint för att kallas vandrarhem, i klass med många hotell faktiskt.

Satt o pratade med Malick igår om och ses mer.
Han åker iofs till Norge snart där Bartek är. Men jag ska nog åka dit och hälsa på dom:)! Jättekul!

Trevliga reunions, det tycker vi om^^


Kommentarer
Postat av: feli

meeeh ! du kunde ju få ha vandrahemmat hos mig o tyke ju !!^^

2009-01-14 @ 18:23:59
URL: http://queenisdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0