2009-01-14

Sitter här och funderar på framtiden, vad jag ska göra med mitt liv, vem jag ska bli och vem jag kommer att vara!
vad ska man jobba med? Hur många barn kommer man kommer att ha, vem är min man? Låter tankarna flöda iväg och experimentera med min framtid.

Ska man bli teolog kanske?
Eller kriminalare?
Eller kvinnan som kan "tala" med hästar?
Eller massös?
Eller musiker?
Eller skådespelare?
Eller rent av arkeolog?

7 olika tankar, en tanke för varje veckodag och det dyker upp nya hela tiden! Jag låter tankarna rinna iväg! Försöker se mig själv där, sittandes på min gård med mina hästar, hundar, barn och min fabulösa absolut läckra man!

Ganska eggande att sitta och tänka såhär, det taggar till en lite.
Jag har en slags medvetenhet om hur mitt liv ska vara och hur mitt liv ska se ut, men mycket är oklart och många nya överraskningar väntar bakom hörnen!

Jaja, huvudsaken är att det händer något så tiden inte stannar och ändå att man åldras.
haha!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Haha, käntes precis som om du hade tittat in i mitt lilla huvud och bara skrivit mina tankar rak av :D

Läskigt!

2009-01-21 @ 03:11:11
Postat av: Moosing

Andreas: haha=)! Jag kanske gjorde det också.. Fast i smyg! Nä men, det finns så mycket att välja på! Skönt att höra att det inte bara är jag som velar!

2009-01-21 @ 09:53:59
URL: http://moosing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0