2009-01-11

Idag är det sista dagen innan skolan börjar igen!
Sista dagen av lugn och ro haha^^! Imorgon kör stressen igång igen! Kaffe och cigg varje ledig stund för att varva ner lite! Studier, studier, studier!

Tidigare har jag skrivit att jag ska ändra 10 saker med mig själv och i mitt liv!
Jag var ju vegetarian under ett ex antal år, och nu har jag börjat äta kött igen, sakta men säkert! Vilket blev en chock för andra människor mer än det blev för mig själv.
Men jaja, faktiskt det känns bra och ska försöka hålla mig till kött nu. Så det är 9 saker kvar som jag ska ändra! 9 principsaker i mitt liv ska hejdas lite och det är dags att testa på nya saker.

Under tiden jag var vegetarian fick jag frågan av så många om varför jag var det, helt okej! Men när folk började ställa krav på att man ska ge dom ett bra skäl till att man är vegetarian så blev jag irriterad!
FRÅGA: HELT OK
STÄLLA KRAV: FLOPP

Mina skäl är rätt för mig, kanske inte för dig. Men varför ska du acceptera att jag är vegetarian det är ändå mitt val! Haha sjukt störigt i alla fall.
Ska jag gå å ställa krav och säga, ge mig ett bra skäl till att du äter kött. Jag är säker på att de flesta skulle svara: För att det är gott!
Men det är inte ett acceptabelt svar när det gäller vegetarisk kost.
Jaa, den tiden är över nu och jag äter kött igen! Får se om det håller i sig eller om jag går tillbaka till att bli vegetarian på heltid igen.

Ha en sjukt bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0