2009-01-10

Jag tror att jag oroat mig och grubblat lite väl mycket, på senaste tiden!
Fick lätta hjärtat i går och prata ut ordentligt som aldrig förr! Jag är glad för det och jag är glad för att saker kunde lösa sig på ett bra sätt!

Jag vill ditt bästa och mitt bästa på samma gång, men det jag gjorde igår gjorde jag mer för din skull! Det känns bra i alla fall att jag fick dig att känna dig bättre, för mig betyder det mycket!
Du betyder otroligt mycket för mig och kommer nog alltid att göra det, därför är din lycka väldigt viktigt för mig, mycket viktigare än att jag ska vara ledsen för saker som jag inte kan göra någonting åt!
Jag kände mig bättre som person i och med att jag fick dig att känna dig bättre!

Kröka inte på ryggen, utan stå rakt! Du vet att betyder mkt för så många! Jag vet att du egentligen vet det!


None

När saker löser sig så känns det bra!

Btw, en av mina kärade vänner ska gifta sig och idag har hon förlovningsfest!
Jag är så glad för hennes skull och önskar henne all lycka i världen! Står vid hennes sida och det kommer jag fortsätta att göra! I love u!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv om något annat i din blogg :)

2009-01-11 @ 13:16:52
Postat av: Moosing

Jag skriver om det som jag har i tankarna för stunden! ^^! Så man vet aldrig vad som hamnar där.

2009-01-11 @ 17:18:23
Postat av: Moosing

btw, uppskattar att man lämnar namn när man kommenterar! ^^, ha en bra dag:)

2009-01-11 @ 17:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0