2009-01-09

Ännu en tung dag!
Inte så farligt jobbig, det känns som om jag hämtat mig lite i alla fall! Har tänkt, funderat och grubblat på en del saker och fått ventilera mig lite så det känns bättre! Jag har kommit fram till en del saker och dessutom avklarat en del saker som jag gått och funderat på gällande tidigare inlägg!

Nästan så att jag övergått till att bli apatisk fast på samma gång känner jag fortfarande såren! Jag tror faktiskt att jag är okapabel till att hitta en lösning till det här, även om jag önskade för allt i världen att jag kunde göra det! Faktiskt är det första gången någonsin som jag inte kan komma på en lösning, där jag känner mig helt maktlös över allting!
Vill ju så gärna, men ibland räcker tydligen inte viljan till så då får det vara!

Mår bättre nu i alla fall när jag fått tänka i lugn och ro och återhämtat mig! Så jag hoppas verkligen att det här kan leda mig in på rätt väg!

Ja vad ska man säga, förlorar man en så står tusen åter!
Fast det är väldigt jobbigt att förlora någon som man bryr sig så mycket om!

Det går inte en dag utan att du finns i mina tankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0