2008-01-06

Den jobbigaste dagen ever!
Fy fan i helvete!

Jag vet att jag inget kan göra, men ändå försöker man så mycket! Kom fram till idag att det verkligen, verkligen, verkligen inte är någon idé längre! Ibland förstår inte folk hur älskad dom egentligen är av en person!
En person som visar sin kärlek, men får ingen respons, även om den säger att den älskar en.
Jag tror fortfarande på kärleken, glädjen och allt även om det här är en av dom bittraste och mest tragiska dagarna av mitt liv. Jag vet att det inte finns något att kämpa för!
Jag tror och hoppas verkligen att kärleken återfinner mig igen och kan omfamna mig, om jag låter den, om jag kan lita på den! Tiden läker alla sår, till och med dom djupaste, så en dag kommer jag att kunna blicka framåt och inse att det var rätt, att det var det bästa! En dag kommer jag att hitta min glädje och mitt solsken!
Jag önskar bara att jag skulle orka hålla ut, men det är inte värt det!
Jag tänker inte längre kämpa för någon som jag inte har ett värde för, eller någon som inte respekterar mig och kan prioritera mig.

Men en tung dag som denna kan inte ens jag hålla tårarna borta från kinderna.

Det är över nu!


Kommentarer
Postat av: sämsta

förlåt

2009-01-06 @ 05:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0